CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, 3 August 2011

150 Million - Fynn Jamal

untuk kali ke seratus lima puluh juta

mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“hei kenapa kau masih lagi mahu kan dia? 
apa kau buta? apa kau pura-pura suka?”
di seratus lima puluh juta kali itu
di depan semua engkau tarik tangan aku
yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu,
sambil ketawa engkau bilang satu persatu:

“dia mungkin bengis seperti singa
tapi dia nangis tonton cerita korea
dia mungkin keras bila bersuara
tapi dia jelas jujur apa adanya--

aku lagi kenal dia”

dah lebih seratus lima puluh juta kali
aku pesan padamu apa yang bakal jadi
"engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
kau sangat manis, aku ini pula dawai besi"

di setiap seratus lima puluh jutanya
aku pun dalam hati semacam tak percaya
"apa kau lihat pada aku, jujurkan saja"
terus kau cubit dagu aku sambil berkata:

“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua--


saya kenal sayang saya”

buat apa dicerita bahagia kita rasa
biar tak dipercaya, peduli orang kata
baju ronyok tak apa asal pakai selesa
berkilau tak bermakna kalau hati tak ada

aku lebih bengis dari sang naga
tapi bisa nangis semata demi senja

suaraku keras tak berbahasa
kerna aku rimas gedik mengada-ngada

aku mudah baran tidak semena
mana boleh tahan angin cemburu buta
dan aku sengaja tunjuk keras kepala
aku punya manja kau saja boleh rasa


rahsia kita berdua





Dengar lagu ni kat frenzy semalam... Lagu ni mcm dah lama kan tapi xkisah lah kan hihi sbb  lirik dia cam best je.. hikhikhik... sebab macam kena je dengan saya.. saya laa org yang kerass kepala.. Baran xsemena-mena.. tapi saya tak mengada-gada.. Saya garang tau... hahahaha mengada2 dalam chat tu biasa la hahahahaha.. ok itu je kot.. nak tido dari semalam x tido.. Assalamualaikum..

P/p.s : Petang semalam tetiba mcm nk marah.. dah kenapa pulak.. dah tu cakap kenapa orang kejam dengan dia.. emmm .. orang cakap dengan dia buat taktau ja.. lain kali taknak dah cakap :4 !balik oklah.. tapi cakap je taknak cakap.. malam semalam cakap gak... :6 16 misscal 1 mesej... hihi.. :4  

0 comments:


ShoutMix chat widget