CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 7 August 2011

BENGGANG

Hari ni macam nak ishtiharkan hari BENGGANG sedunia je !!! erghhhh !!! HYE HYE HYE Stop la tak payah nak jaga hati aku sangat seriusly hipokrit gilerrr !!!!!!!!! dh laa !!!!! 2 2  laki bini sama je !!!! jangan nak baik sangattt la aku dah menyampah dengan korangg 2 org la !!!! Jangan la pernah muncul dalam hidup aku kalau setakat nak buat aku merana lagi.. sorry la aku sikit pun tak kisah.. kau go on lah dengan life ko as i will go on with my life.. so please do leave me alone !!! tak habis2 nak sedihkan hidup aku kan kan.. takpelah aku redha je.. dan aku mampu lagi tersenyum dengan gelagat2 korang yg mmg disguisting sangat.. keep doing it you fool...


P/s : i believe in KARMA.. what you givinme you sure get it back SAYANG !! heh <3 

0 comments:


ShoutMix chat widget