CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, 8 August 2011

Revenge is Sweet ???

Lately ni Kenangan lama asyik menghantui diri je... emmm dendam ke aku kat dia ?? sayang lagi ke aku kat dia ?? emmm... apa2 pn i still think that revenge is not the right way.. Daripada berdendam lebih baik berserah je dekat Allah s.w.t. sebab... Walaupun aku tak la pandai sangat bab agama ni.. tapi pengalaman membuat aku terfikir sendiri... owh apa yang aku rasai sekarang ada kaitan dengan perbuatan aku yang lepas... sebab i can feel that KARMA is paying me back.. Dulu aku tak la baik sangat... kira aku suka mainkan perasaan orang.... ada sebab aku buat macam tu.. tapi bila difikir2kan balik tak ada faedah pon... tapi semua tu dah lepas... biasala kan waktu tu fikiran tak la matang sangat.. girl just wanna have fun kan.. yang tahu nak seronok je.. =PP  Apa yang berlaku sekarang ni buat aku sedar yang 4 tahun dulu.. aku rampas dia dari someone.. then sekarang benda tu berulang kan.. emm Allah tu maha adil kan... yang bestnya my bestie sendiri yang rampas.. sebab tulah sekarang aku fikir lebih baik aku dekatkan diri denganNYA sebab dia tak pernah kecewakan aku.... Topik PERUBAHAN di ikim.fm ahad lepas betul2 menyamai dengan kehidupan aku sekarang.. yela dulu Freehair sekarang bila dah bertudung.. adala pulak kawan2 yang cakap ada la pulak yang cuba jadi ustazah kan.. even lecture pon pernah tegur dulu masa mula2 aku cuba bertudung... nama je tahun 2011 tapi pemikiran mcm zaman batu je haishh tak faham betul... Aku berubah bukan sebab aku kecewa tapi sebab aku rasa dah sampai waktu untuk aku berubah.... Tapi kadang2 rindu sangat dengan life yang dulu.. -_-' kuatkanlah hati aku untuk meneruskan perubahan ni YA ALLAH..  kadang2 tu macam2 godaan dari kawan2.. aku harap aku kuat untuk semua ni.... Dah jauh ni... kenapalah mesti ada perasaan macam tu.. berdosanya..  T_T  hati tolonglah kuat untuk semua ni......

One way or another way... :5


0 comments:


ShoutMix chat widget