CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 1 August 2011

Serabut -_-'

Interesting fact.. excited rasanya nak tahu.. tapi kena tanya hati.. DO I NEED TO KNOW ?? huu big question mark there.. emmm... cukuplah sekadar faham kan..... Entahlah.. tak faham la dengan membe sorang ni.. dah elok2 Tunang.. then bulan 10 ni rancang nak kenduri.. tup tup tup dengar tak jadi pulak.. tak paham la dengan membe aku sorang ni.. ape la yang tak cukup dengan tunang dia tu... Entahlah.. itulah manusia tak pernah nak bersyukur... bila Tunang dia financial goyah sikit mula la nak tinggal kawan tu.. adoi malu la aku ada kawan macam ko sebenarnya.. Emm..  Tunang dia dah la baik.. baik sangat.. dia sangat2 tak bersyukurlah aku rasa.... Cuma sekarang ni je aku perasan yang tunang dia dah tak naik kereta mewah.. yang Membe aku selalu bangga2kan tu... baru2 ni terserempak la dengan Tunang dia tu kan dia pun tegur la aku.. terkaget jugak.. yela bila pandang je muka dia kan mesti ada satu perasaan tenang la tengok muka dia.. mungkin sebab muka dia iras2 tettt hahaha.. takpelah kitaorg pun duduk2 lah borak2.. dia pon macam nak meluahkan bukan meluahkan dia ada perasaan kat aku.. tapi lebih macam luahan perasaan lah kan.. hihi.. kalau meluah kan perasaan tak ke pelik -_-' tunang orang kot ... Aku sebenarnya memang la agak rapat dengan TASHA sebab dia ada la bau bau bacang kan dengan aku.. Kalau Mukriz tak citer pon aku sendiri dah memang masak dengan perangai tasha sebenarnya.. emm so aku layan jela kan luahan perasaan mukriz ni..Memang aku tahu betapa demandnya Tasha ni... tapi aku tak sangka la.. dalam dah stage terakhir kira dah dekat sangat kot lagi 2 bulan nak Akad Nikah then nak kawen dia boleh nak Cancel last minutes.. adoi tak faham betul aku.. Kenapa mesti nak cari Lelaki yang lebih kaya???  Entahlah kalau nak di ikutkan ni Masalah dorang.. tapi si Mukriz ni datang mengadu kat aku pulak.. emm masalah aku pun belum tentu selesainya..

Mukriz citer yang Business dia mcm kurang bagus la.. sampai dia terpaksa let go kereta dia.. memang dengar pun simpati la kan.. mana nak fullfill kehendak tasha yang nak buat majlis grand ala wedding of the century.. dengan hantaran yang terlampau nak STANDARD kan.. emm entahlah.. kadang2 aku terpikir perlukan semua tu?? memang la sekali seumur hidup.. tapi kalau dah menyusahkan diri sendiri just untuk nak Riak nak menunjuk2 buat ape kan?? ni last2 bila Business Mukriz tak ok.. mulalah dia nak cari yang lebih berduit dari Mukriz..Kad kawen dah siap dah tempah kat Bandung.. Kater pun dengar citer mak tasha dah booking.. rumah pun siap renovate dah.. Tahlah bukan masalah aku pun kalau aku nak pikirkan.. tapi Entahlah kesian dekat Mukriz.. at the same times tasha tu macam sedara aku jugak.. so tengah2 la aku jadinye errrrrr -___-

Sabar la Mukriz.. bagi la masa.. pujuk ke balik si tasha tu.. insyaallah nanti kalau berkesempatan fie akan cuba nasihatkan  dia.. emm tapi bagi personal opinion aku aku la kan... baik si Mukriz tu tinggal kan je Tasha tu... yela sanggup ke nak penuhi setiap keinginan dia tu.. Bukit tu pun  kalau hari2 tarah botak tau.. Tapi mai dengan perasaan sayang cinta ni memang la sanggup.. kan.. tapi lani bila no money dah tak sanggup kan.. emm simpati betul aku kat mamat ni... Tapi memang boleh nampak dia sayang sangat si Tasha ni.. yela dapat tunang cantik tinggi ala miss USA sape nak lepas kan :6.... tapi ikut u la bro.. sayang nya Tasha tak pernah nampak semua tu.. all the good thing yang aku nampak la sal si Mukriz ni.. hihi bertuahlah badan kalau diri disayangi sedemikian rupa :aduhai... sungguh aku jeles kat Tasha beruntung betul.. -__-' tetttt hahaha...

Family Tasha aku tgk mcm nak menyalah kan mukriz pulak.. entahlah mummy cakap jangan nak masuk campur sangat.. tulah.. aku sebenarnya taknak lah bagitahu Mukriz yang Family Tasha sebenarnya nak mintak Pertunangan dorang diputuskan biarlah Mukriz dapat tahu dari Tasha sendirikan..Dalam dunia ni ada macam2 jenis LOVESTORY kan... Bila dah dapat yang baik macam tu takde lak nak hargai.. emm kadang2 aku rasa.. entahlah... Takpelah perjalan masih jauh lagi.... Oh hari ni 1st day puasa untuk tahun 2011 ni.. alhamdulillah.. macam2 masalah dan persoalan datang.. takpelah.. sabar ye Mukriz.. hihi pandai betul nak nasihatkan orang lain la konon.. masalah sendiri pon tak selesai lagi -_____-'  at least hari2 yang mendatang ni  tak la fie rasa empty , sunyi sangat kan.. sebab hihihi...  =DD  takpelah Mukriz kalau ada jodoh tak kemana kan.. Kalo dh jodoh tu milik kita tetap akan jadi milik kita jugak yela kan ( ayat nak sedapkan hati orang lain dan hati sendiri la =D ) ok.. itu jela kot.. Salam Ramadhan.. and Happy fasting semua...

Cute je bebear ni.... dia macam sedang menunggu.. tapi tunggu ape je =DD  

0 comments:


ShoutMix chat widget