CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 19 July 2011

Untold Story Chapter 1

rasa empty je hari ni tak macam hari-hari yang lepas tu.. Misteri betul la perasaan ni.. entah kenapa hati ni terjatuh sayang dekat awak haishh mengganggu betul la perasaan ni.. yela tak sepatutnya saya ada perasaan ni lagi kat awak sedangkan awak dah pun berpunya.. tapi tak salahkan kalau saya sayang awak lagi? walaupun saya tahu perasaan saya kat awak takkan bawak kita ke mana-mana pun. cukuplah dengan kehadiran awak membahagiakan hidup saya yang sememangnya empty ni.. Hari ni saya tak bersembang dengan awak langsung yela saya faham awak baru masuk sem baru kan jadi mestilah awak sibuk dengan assignment dan tugasan barukan.. hihi takpe saya faham.. Tapi saya agak sedih jugak sebab semalam awak cakap awak taknak kawan dah dengan saya gara-gara saya taknak bagi awak link blog baru saya.. Kalau memang itulah yang awak benar-benar maksudkan.. terima kasih ye.. Tapi entahlah degil sungguh hati ni nak je jenguk wall awak.. tapi bila tengok wall awak cemburu pun ye tapi takpelah biarlah saya sayang awak dari jauh je jauh dari dalam sudut hati saya ni biar saya je yang tahu.. Saya happy bila awak happy dengan pasangan baru awak tu.. dia add saya so saya approve jela.. dia nampak baik dan sesuai dengan awak.. Saya gembira ada yang lebih sayangkan awak macam yang saya sayangkan awak.. Hari ni saya dengar awak balik kampung kan.. semoga awak selamat sampai ke kampung halaman ye.. Saya harap saya dapat menahan diri dari menegur awak nanti.. ye saya pasti saya boleh buat.. Cukuplah sekadar saya perhatikan awak je.. itu saja tentang kita hari ni..


Semenjak my bestie ni sambung blajar dia dah jarang online dah.. banyak benda nak citer kat dia ni. tapi dia bila online je parking nick then trus lesap hantu betoi !! emm geram dibuatnya tadi dapat la im sekejab dengan dia tapi skang dah hilang pulak adoi.. macamana nak report status blog kat dia ni haishh serabut betul.. dia suruh mesej kat  hanfon je tapi rasa malas la pulak nak tulis mesej panjang lebar im kan senang boleh taip je ni kalo mesej adoi memang tak kuasa la.. maaf eyh kawan nanti kalo kita panjang umur kita cerita lagi ok.. kalo la ko tahu 2 hari aku asyik nangis jer kat cb tau sebab kesukaran nak masuk situ.. selalu chat kat blog je.. tapi chatbox blog dah hilang sbb yela chatbox tu chatbox orang bukan chatbox kita kan jadi kalo nak chat kenala masuk kot pintu bukan kot tingkap hihi.. tapi sekarang da tak sedih dah redha je haha.. so lepas ni jarang la masuk chatbox lagi.. tengoklah kalau rajin ye.. itu je kot untuk hari ni.. 

0 comments:


ShoutMix chat widget