CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 20 July 2011

You are my Best Friend Forever

Haishhh tersenyum je aku hari ni.. semalam memang rasa empty hikhikhik =DD tapi kan yela betul la kata pepatahkan bila hari selepas hujan pelangi pasti muncul hikhikhik.. eh eh betul ke tak ni pepatah ni hihi..Semalam lepas je buat entry blog.. baru je sebut pasal bestfren yang lama menghilang tu tup tup tup dia muncul je hihi.. Muncul bukan muncul je tapi selalu buat aku tersenyum je hihi.. puas jugak lah berborak dengan dia sampai pukul 3 Pagi la jugak hihi. Lega rasanya dapat luahkan ketidakpuasan hati kat dia pasal. Yang bestnya dia janji nanti di betulkan balik yeyyyyy !!! tapi bila aku pikirkan semua tu dah tak penting pon entah rasa malas la  MALAS SEMALAS MALASNYA hahahhaha.. 2 hari jugak la nanges sebab kehilangan " benda " tah ape2 je.. Memang best kan kalau tengah2 sedih then ada yang pujuk hihi.. sesekali nak jugak gedik2 kan tettttttt hahahahaha hari ni sumpah happy je tak kisah lah apa orang lain nak pikir pasal ko dengan aku kan tapi yang penting kita je tahu =DDD. 


Alhamdulillah hari ni berlalu dengan tenang tanpa kusut memikirkan hal lain.. Ya allah aku mohon kepadamu hilangkanlah rasa sayang ni kepadanya kerana dia memang bukan diciptakan untukku... semoga aku redha dan tabah mengharungi hari-hari mendatang tanpa dirinya.. hati tolonglah kuat untuk semua ini ya tak terdaya rasanya menanggung perasaan yang MAHA menyiksakan ini lagi.. nampak benar dia sibuk dan pastinya tumpuan utama dia bukan kat aku lagi.. apa-apa pon aku harap dia baik2 je kat sana semalam sempat jugak mesej tapi aku dapat rasa yang dia sebenarnya sudah fedup entahlah perasaan aku memang rasa macam tu kalau benar baguslah kan tak payah lah aku nak merindu-rindu pada yang tak sudi lagi kan hihi.. ok la itu je kot untuk hari ni.. harap hari esok hidup aku seceria hari ini lagi yeyyyyyyyy.

*P/s  Ko rndu aq x? Hehe aq rndu ko sgt2 la XP
         Sbor la. Aq bz , tp aq x pnh lupe ko taw x XP
         Xpe nti aq try bt yg bru. Lg pn dh jrg in c2. Jgn cdh2 ye

Hehe thanks ye selalu je ko ada time aku perlukan a shoulder to cry on =)))

0 comments:


ShoutMix chat widget